Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

?Dostawa używanego autobusu turystycznego kl.III " Kod CPV: 34121000-1

Jezierzyce, dn. 10.09.2020r.

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 214 000 EURO

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.

Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 – 200 Słupsk

059 811 25 75, 847 39 12, fax 059 847 39 20

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

Dostawa używanego autobusu turystycznego kl.III

Znak sprawy 8/AD/2020

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej: www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP

 

Termin wykonania zamówienia : maksymalnie do 14 dni od daty udzielenia zamówienia.

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunkiw zakresie :

  1. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami co najmniej 1 usługę o podobnym zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

 

Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5.1. muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

  2. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie
    z formułą „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z wypełnionym formularzem oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z Formularzem oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ następujące dokumenty:

  1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ.

Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu:

  1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

 

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 17.09.2020 r. o godz. 900.

Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.09.2020 r. o godz.915.

Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:


 

  1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium 1: Cena Kc –60 %

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem:

 

L = C najniższa/C badanej oferty x 60


(najniższa cena łączna – maksymalna ilość punktów 60)

 

Kryterium 2: Termin dostawy Kt - 40 %

 

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę autobusu w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia uzyskają, w niniejszym kryterium, ocenę – 40 pkt.

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę autobusu w terminie powyżej 7 maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od daty udzielenia zamówienia zamówienia uzyskają, w niniejszym kryterium, ocenę – 0 pkt.

UWAGA: Oferta z terminem dostawy powyżej 14 dni kalendarzowych zostannie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawa zamówień publicznych.

 

ocena oferty = Kc + Kt

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie złożona prawidłowo, nie zostanie odrzucona i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania kryterium cena oraz kryterium termin dostawy. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

 

Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający odstępuje od konieczności wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniających.

Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 10.09.2020r. pod numerem 583709-N-2020

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 10.09.2020.13.17.05_2020_09_10_12_57_51og_Ooszenie.pdf 2020-09-10 13:17:05 640,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 10.09.2020.13.16.37_SWZ_na_dostaw_a_autobusu.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-09-10 13:16:37 205,6KB 36 razy
Wynik postępowania
1 17.09.2020.10.34.15_udzielenie_zamaiwienia.pdf 2020-09-17 10:34:15 84,7KB
Informacja z otwarcia ofert
1 17.09.2020.10.32.25_Protokai_O_otwarcia.pdf 2020-09-17 10:32:25 106,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Dziuba 10-09-2020 13:16
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Dziuba 10-09-2020
Ostatnia aktualizacja: Anna Dziuba 17-09-2020 10:34