Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i powiatowych oraz trawników i boisk sportowych na terenie gminy Słupsk administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o

Jezierzyce, dn. 11.09.2018r.

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 221 000 EURO

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.

Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 – 200 Słupsk

059 811 25 75, 847 39 12, fax 059 847 39 20

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

 

Świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż dróg gminnych i powiatowych oraz trawników i boisk sportowych na terenie gminy Słupsk administrowanych przez Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o”

Znak sprawy 8/AS/2018

 

(CPV 77.11.20.00-8 – wynajem kosiarek lub sprzętu rolniczego wraz z operatorem)

 

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy wzdłuż wybranych dróg gminnych i dróg powiatowych będących w zarządzie Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o. na terenie gminy Słupsk o łącznej długości 40 km. Zakres robót obejmuje również koszenie skarp rowów przydrożnych oraz trawników i boisk trawiastych. Zamówienie obejmuje trzy zadania:

 

Zadanie I. Koszenie dróg powiatowych obejmuje koszenie traw i chwastów z poboczy dróg powiatowych nr: 1111G, 1019G, 1106G na szerokości 8m o łącznej powierzchni 250.000,00 m2. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu 2018 roku i pięciokrotnie w ciągu 2019 roku na podstawie zleceń wydanych przez Zamawiającego ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia.

 

Zadanie II. Koszenie dróg gminnych obejmuje koszenie traw i chwastów z poboczy dróg gminnych na szerokości 8m o łącznej powierzchni 400.000,00 m2 w ciągu niżej wymienionych dróg gminnych:

  • 119033G w m. Płaszewko

  • 119134G na odcinku Głobino-Redzikowo,

  • 119060G w m. Wieszyno

  • 119106G w m. Stanięcino

  • 119108G w m. Głobino

  • 119067G, 119068G, 119069G, 119094G, 119095G, 119111G, 119112G w m. Redzikowo

  • 119061G, 119064G, 119096G, 119109G w m. Płaszewko

  • 119001G, 119005G, 119006G, 119007G w m. Krzemienica

  • 119002G, 119004G, 119003G w m. Swołowo

  • 119032G w m. Gać

  • 119099G w m. Bruskowo Małe

  • 119098G, 119014G, 119012G, 119009G, 119008G 119009G, 119008G, 119009G, 119008G w m. Bruskowo Wielkie

  • 119037G, 119038G, 119039G, 119040G, 119041G, 119042G, 119102G, 119104G w m. Bierkowo

  • 119013G w m. Strzelino

  • 119012G, 119023G w m. Strzelinko

  • 119022G, 119024G, 119029G, 119030G, 119077G, 119078G, 119080G, 119081G, 119082G, 119083G, 119084G, 119085G, 119086G, 119087G, 119089G, 119090G, 119091G w m. Bydlino

  • 119015G, 119017G, 119018G, 119020G, 119021G, 119131G, 119132G w m. Gałęzinowo

Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu 2018 roku i pięciokrotnie w ciągu 2019 roku na podstawie zleceń wydanych przez Zamawiającego ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia.

 

Zadanie III. Koszenie trawników i boisk trawiastych o łącznej powierzchni 200.000,00 m2 w miejscowościach: Strzelinko, Strzelino, Bierkowo, Bruskowo Wielkie, Bruskowo Małe, Wielichowo, Swołowo, Krzemienica, Gać, Redęcin, Głobino, Krępa Słupska, Płaszewko, Jezierzyce SHR, Wieszyno, Bydlino, Bydlino -pas zieleni wzdłuż drogi krajowej 21 na wysokości osiedla Złoty Potok w Bydlinie. Koszenie odbywać się będzie dwukrotnie w ciągu 2018 roku i pięciokrotnie w ciągu 2019 roku na podstawie zleceń wydanych przez Zamawiającego ze wskazaniem zakresu koszenia tj. wyszczególnieniem dróg i szerokością koszenia.

 

2. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z obowiazującymi przepisami ze szczególnym uwzględnieniem :

1) ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2222 ze zm.)

2) ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 ze zm.),

3) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. prawo ochrony środowiska (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r., poz. 519 ze zm.),

4) ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 142 ze zm.).

 


 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej:

www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Termin wykonania zamówienia:

Do 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.

 

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:

1. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy

prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

a) w okresie ostatnich trzech latach przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał wykonał co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem usługom będącym przedmiotem niniejszego zamówienia, tzn. koszenie traw i chwastów przy drogach publicznych wykonywane pod ruchem w ilości min. 400 000 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

b) dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, kiedy Wykonawca wykaże się posiadaniem/dysponowaniem w pełni sprawnymi jednostkami podstawowych narzędzi i urządzeń tj.

- 3 ciągnikami rok produkcji 2013 o mocy co najmniej 80 Km,

- 2 kosiarkami bijakowymi o szerokości koszenia min. 2 m,

- 1 kosiarka wysięgnikowa wysięg min. 9 m,

- kosy mechaniczne (żyłkowe ) lub kosiarki spalinowe 2 szt.

- 1 traktorek samojezdny o mocy 18Km z systemem optymalnego koszenia z koszem do zbierania trawy

o po jemności min 300 l,

- dysponuje minimum dwoma osobami do kierowania maszynami lub pojazdami z uprawnieniami prawa

jazdy kategorii “C”

- samochód ciężarowy wyposażony w skrzynię ładunkową lub ciągnik z przyczepą.

3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa- Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych)

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia – nie spełnia/ w oparciu o analizę informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie.

 

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr4 do SIWZ.

  2. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, składa aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z poświadczeniem należytego wykonania umowy. Propozycję wykazu wykonanych usług stanowi Załącznik nr 6

b)Wykaz potencjału technicznego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.

Zamawiajcy nie będzie żadał wniesienia wadium.

Termin składania ofert upływa w dniu 18.09.2018r. do godz. 1000.

Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego ( adres jak wyżej)

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.09.2018r. do godz. 1015.

Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert

 

Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

I CENA łączna brutto za realizację zamówienia w zł –80%

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem

Kc = Cnajniższa/Cbadanej oferty x 80
(najniższa cena łączna zł/ – maksymalna ilość punktów80)

II. Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia ( Kt) -20%

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium gwarancja (Kg) zgodnie z niżej wskazanym wzorem

a) Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia 2 dni -20 pkt

b) Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia 3 dni -10 pkt

c) Czas przystąpienia Wykonawcy do koszenia od dnia zlecenia 4 dni -0 pkt

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie złożona prawidłowo - nie zostanie odrzucona i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania oceny w kryterium cena oraz oceny w kryterium termin dostawy.

W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 11.09.2018r. pod numerem 615438-N-2018

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 11.09.2018.12.30.30_OgA_oszenie__usA_ugi_koszenia.pdf 2018-09-11 12:30:30 112,9KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 11.09.2018.12.30.30_SIWZ_na_a__A_wiadczenie_usA_ug_zwiA_zanych_z_mechaniczny_koszeniem_poboczy_wzdA_uA__drA_g_gminnych_na_terenie_caA_ej_gminy_SA_upsk_bedA_cych_w_zarzA_dzie__ZakA_adu_Gospodarki_Komunalnej_w_Jezierzycach_Sp._z_o.oa__.doc Po terminie otwarcia ofert 2018-09-11 12:30:30 267,5KB 23 razy
Udzielenie zamówienia
1 20.09.2018.10.41.35_2018_09_20_08_09_17.pdf 2018-09-20 10:41:35 316,8KB
Informacja z otwarcia ofert
1 18.09.2018.10.59.29_informacja_z_otwarcia_ofert.pdf 2018-09-18 10:59:29 97,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Dziuba 11-09-2018 12:30
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Dziuba 11-09-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Dziuba 20-09-2018 10:41