Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Zakup i dostawa trzech sztuk używanych pojazdów specjalistycznych z zabudową jednokomorową i jednej sztuki używanego pojazdu specjalistycznego z zabudową dwukomorową przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych

Jezierzyce, dn. 9.10.2020r.

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 214 000 EURO

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.

Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 – 200 Słupsk

059 811 25 75, 847 39 12, fax 059 847 39 20

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

zakup i dostawę trzech sztuk używanych pojazdów specjalistycznych z zabudową jednokomorową i jednej sztuki używanego pojazdu specjalistycznego z zabudową dwukomorową przeznaczoną do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Znak sprawy 9/AD/2020.

 

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

 

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanych specjalistycznych samochodów (śmieciarek) do odbioru i transportu odpadów komunalnych.

Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę trzech sztuk używanych pojazdów specjalistycznych z zabudową jednokomorową nie starszych niż 2010r., spełniających normę minimum EURO 5 jak również spełniających wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy w zakresie emisji spalin. Pojazdy przeznaczone będą do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz jednej sztuki używanego pojazdu specjalistycznego z zabudową dwukomorową nie starszego niż 2012 r., spełniającego normę minimum EURO 5 w zakresie emisji spalin, jak również spełniającego wymagania techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy w zakresie emisji spalin. Pojazdy przeznaczone będą do wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej: www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP

 

Termin wykonania zamówienia : do 15.12.2020r.

 

W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunkiw zakresie :

  1. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 (pięciu ) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami co najmniej 1 dostawę o podobnym zakresie i charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

 

Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5.1. muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

  2. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie
    z formułą „spełnia – nie spełnia”.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z wypełnionym formularzem oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

 

W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z Formularzem oferty stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ następujące dokumenty:

  1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ.

Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu:

  1. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

 

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

Termin składania ofert upływa w dniu 16.10.2020 r. o godz. 900.

Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.10.2020 r. o godz.915.

Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

  1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Zadanie I:

Kryterium 1: Cena C – 60 %

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem:

L = C najniższa/C badanej oferty x 60
(najniższa cena łączna – maksymalna ilość punktów 60)

Kryterium 2: Okres gwarancji na pojazd i zabudowę G – 20 %

Zamawiający przyzna ocenę punktową danej oferty zgodnie z niżej wskazaną punktacją :

  • wymagana gwarancja rozruchowa 1- miesiąc - 5pkt.

  • Gwarancja na okres 3 miesięcy -10 pkt.

  • Gwarancja na okres 6 miesięcy - 20 pkt.

 

Kryterium 3: wiek pojazdu i zabudowy R – 20%

Zamawiający przyzna ocenę punktową danej oferty zgodnie z niżej wskazaną punktacją :

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2010 - 0pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2011 - 5 pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2012 - 10pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2013 - 15pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2014 - 20pkt.

 

Zadanie II:

Kryterium 1: Cena C – 60 %

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem:

L = C najniższa/C badanej oferty x 60
(najniższa cena łączna – maksymalna ilość punktów 60)

Kryterium 2: Okres gwarancji na pojazd i zabudowę G – 20 %

Zamawiający przyzna ocenę punktową danej oferty zgodnie z niżej wskazaną punktacją :

  • wymagana gwarancja rozruchowa 1- miesiąc - 5 pkt.

  • Gwarancja na okres 3 miesięcy - 10 pkt.

  • Gwarancja na okres 6 miesięcy - 20 pkt.

 

Kryterium 3: wiek pojazdu i zabudowy R – 20%

Zamawiający przyzna ocenę punktową danej oferty zgodnie z niżej wskazaną punktacją :

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2012 - 10 pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2013 - 15 pkt.

  • Rok produkcji pojazdu i zabudowy 2014 - 20 pkt.

 

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt. 13.3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

  2. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty – niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający odstępuje od konieczności wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniających.

Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 9.10.2020r. pod numerem 595342 -N-2020

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 09.10.2020.10.56.59_2020_10_09_10_54_30.pdf 2020-10-09 10:56:59 749,2KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 09.10.2020.10.56.59_SWZ.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-10-09 10:56:59 372,5KB 37 razy
2 09.10.2020.10.57.29_za_O__czniki.odt Po terminie otwarcia ofert 2020-10-09 10:57:29 69,0KB 20 razy
3 13.10.2020.14.52.53_SWZ_2.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-10-13 14:52:53 372,5KB 3 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 13.10.2020.09.34.21_2020_10_13_09_34_52.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-10-13 09:34:21 441,2KB
2 13.10.2020.14.52.53_odpowiedz_3.pdf Po terminie otwarcia ofert 2020-10-13 14:52:53 493,7KB
Wynik postępowania
1 19.10.2020.10.44.58_informacja_o_wyborze.pdf 2020-10-19 10:44:59 313,0KB
Udzielenie zamówienia
1 23.10.2020.12.01.58_zawiadomienie_o_udzieleniu_zamaiwienia.pdf 2020-10-23 12:01:58 522,7KB
Informacja z otwarcia ofert
1 16.10.2020.09.50.40_protokai_O_otwarcia.pdf 2020-10-16 09:50:40 297,8KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Dziuba 09-10-2020 10:56
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Dziuba 09-10-2020
Ostatnia aktualizacja: Anna Dziuba 23-10-2020 12:02