Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o

Jezierzyce, 09.08.2018r

O G Ł O S Z E N I E

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 221 000 EURO

na:

Dostawę w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki wraz z pługiem odśnieżnym dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o .

 

Znak sprawy 7/AS/2018"

 

1. Nazwa i adres Zamawiającego

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.

Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk

tel. 059 811 25 75, 059 847 39 12 fax 059 847 22 10, 059 847 39 20

 

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości 221 000 euro, prowadzone jest na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych tekst jedn. – (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) , zwaną dalej „ustawą”, w trybie przetargu nieograniczonego.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko ładowarki wraz z osprzętem dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o

 

3.2. Wspólny Słownik Zamówień:

43261000-0 koparki mechaniczne

66114000-2 usługi leasingu finansowego

43261100-1 ładowarki mechaniczne

 

3. 3. Opis zamówienia - wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:

- Umowa leasingu zostanie zawarta na 48 miesięcy,

- Opłata wstępna 10% wartości przedmiotu leasingu,

- Po opłacie wstępnej 47 miesięcznych stałych rat leasingowych,

- Opłata końcowa 1% wartości netto przedmiotu leasingu,

- Nie przewiduje się wystąpienia innych dodatkowych kosztów, poza wprost wskazanymi przez Wykonawcę w formularzu ofertowym,

- Możliwość wykupu przedmiotu leasingu po upływie okresu obowiązywania- leasingobiorcy przysługiwać

będzie prawo pierwokupu maszyny

- Waluta leasingu – zł,

- Wysokość opłat leasingowych -stała. Wysokość opłat leasingowych na dzień zawarcia umowy leasingu ustalona w oparciu o obowiązującą w tym dniu stopę bazową. Stopa bazowa ustalana na podstawie wskaźnika oprocentowania jednomiesięcznych pożyczek na polskim rynku międzybankowym (WIBOR 1 M).

- Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia przedmiotu leasingu. Pozostałe warunki leasingu regulowane są przez wewnętrzny regulamin Leasingodawcy oraz postanowienia Kodeksu Cywilnego.


 

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej:

www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP

 

4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

6. Termin wykonania zamówienia:

Do 120 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.

 

7. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy i spełniający warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych tj:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:

1. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy

prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

  1. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzi autoryzowany punkt sprzedaży i wykonał należycie co najmniej jedną dostawę koparko -ładowarki za kwotę nie niższą niż 400 000.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto). Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych referencji -poświadczeń

  2. dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, kiedy Wykonawca wykaże się posiadaniem/dysponowaniem minimum jednym autoryzowanym stacjonarnym serwisem gwarancyjnym koparko ładowarki wraz z całym osprzętem, w tym pługiem odśnieżnym, z siedzibą w odległości do 150 km od siedziby Zamawiającego

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia – nie spełnia/ w oparciu o analizę informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach złożonych przez wykonawcę w ofercie.

 

8. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

  1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy i o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ.

  2. W terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.

3. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, składa aktualne na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 w zakresie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

a) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z poświadczeniem należytego wykonania umowy. Propozycję wykazu wykonanych dostaw stanowi Załącznik nr 5

b)specyfikacja techniczna zaoferowanych maszyn i urządzeń pozwalająca zweryfikować spełnianie przez oferowane dostawy wszystkich stawianych wymagań minimalnych .

 

9. Zamawiający będzie żadał wniesienia wadium: 4 000, zł

 

10. Termin składania ofert upływa w dniu 20.08.2018r. do godz. 1000.

Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego ( adres jak wyżej)

 

11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.08.2018r. do godz. 1015.

Termin związania ofertą : 30 dni od dnia otwarcia ofert

 

12. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

 

I CENA łączna brutto za realizację zamówienia w zł –80%

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem

Kc = Cnajniższa/Cbadanej oferty x 80
(najniższa cena łączna zł/ – maksymalna ilość punktów80)

 

II. Wydłużenie gwarancji ( bez dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu ) na całą koparko-ładowarkę wraz z osprzętem powyżej minimalnej wymaganej, wskazanej w SIWZ gwarancji -20%

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium gwarancja (Kg) zgodnie z niżej wskazanym wzorem

a) deklaracja utrzymania wymaganej w SIWZ gwarancji – ocena 0 pkt

b) deklaracja wydłużenia wymaganej gwarancji o kolejne 6 miesięcy – ocena 10 pkt

c) deklaracja wydłużenia wymaganej gwarancji o kolejne 12 miesięcy – ocena 20 pkt

 

W przypadku, gdy wykonawca poda krótszy niż 24 miesiące okres gwarancji, oferta wykonawcy będzie podlegała odrzuceniu

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie złożona prawidłowo - nie zostanie odrzucona i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania oceny w kryterium cena oraz oceny w kryterium termin dostawy.

W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 09.08.2018r.

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 09.08.2018.10.04.06_OgA_oszenie.odt 2018-08-09 10:04:06 28,8KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 09.08.2018.09.59.23_SIWZ_na_dostawA__w_formie_laesingu_koparko-A_adowarki_II_POSTA_POWANIE.doc Po terminie otwarcia ofert 2018-08-09 09:59:23 270,5KB 9 razy
2 14.08.2018.09.35.40_SIWZ_na_dostawA__w_formie_laesingu_koparko-A_adowarki_wersja_poprawiona.doc Po terminie otwarcia ofert 2018-08-14 09:35:40 274,5KB 2 razy
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ
1 14.08.2018.09.35.40_odpowiedzi_na_zapytania.odt Po terminie otwarcia ofert 2018-08-14 09:35:40 32,5KB
2 16.08.2018.07.26.50_odpowiedzi_na_zapytania_-sprostowanie_punkt_8.odt Po terminie otwarcia ofert 2018-08-16 07:26:50 32,6KB
Udzielenie zamówienia
1 24.08.2018.12.33.55_INFORMACJA_O_WYBORZE_NAJKORZYSTNIEJSZEJ_OFERTY.odt 2018-08-24 12:33:55 21,4KB
Informacja z otwarcia ofert
1 20.08.2018.10.49.21_informacja_z_otwarcia_ofert_II_POWSTA_POWANIE.odt 2018-08-20 10:49:21 20,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Dziuba 09-08-2018 09:59
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: 09-08-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Dziuba 30-08-2018 14:24