Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach Sp. z o.o.
System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

DOSTAWA OPAŁU- PELETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM O JAKOŚCI MINIMUM DIN PLUS NA SEZON 2018/2019

 

  • Jezierzyce, dn. 06.08.2017r.

  •  

  • O G Ł O S Z E N I E

 

o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 221. 000 EURO

 

Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.

Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk 059 811 25 75, 847 39 12, fax 059 847 39 20

 

 

ogłasza przetarg nieograniczony na:

DOSTAWA OPAŁU- PELETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM O JAKOŚCI MINIMUM DIN PLUS NA SEZON 2018/2019

 

CPV 09110000-0 - PALIWO STAŁE - PELET

 

OBOWIĄZKOWY CERTYFIKAT DIN PLUS

 

ZNAK SPRAWY 6/AS/2017

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej: www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP

 

Termin wykonania zamówienia

Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w trakcie trwania umowy.

Okres obowiązywania umowy: 27.08.2018r. - 26.08.2019r.

 

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

    1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:

  1. Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  2. Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

  1. że wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa odrębne kontrakty - umowy na dostawy peletu jakością, rodzajem i zakresem zbliżonym do przedmiotu zamówienia, (kaloryczność minimum 18,0 MJ/kg) każdy o dostawie nie mniejszej niż 200 t każdy. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych referencji - poświadczeń. W przypadku zrealizowania minimum dwóch i/lub realizowania kontraktu/ów dostaw peletu dla Zamawiającego, Wykonawcy zwolnieni są z przedstawiania stosownych poświadczeń potwierdzających wykonanie lub wykonywanie takiego zadania. W takim wypadku Wykonawcy zwolnieni są z obowiązku udokumentowania należycie wykonanych pozostałych dostaw wskazanych w wykazie dostaw;

  2. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia --obowiązkowo Wykonawca winien posiadać minimum dwa aktualne certyfikaty jakości, tj. obowiązkowy DIN PLUS dla oferowanego peletu 6 i/lub 8mm oraz dodatkowy, innej niezależnej, minimum krajowej, jednostki certyfikującej niż dla DIN PLUS, potwierdzający powtarzalność jakości oferowanego peletu FI 8mm.

5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.

5.4. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

  1. w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5.1. muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

  2. ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie
    z formułą „spełnia - nie spełnia”.

 

Termin składania ofert upływa w dniu 22.08.2018 r. o godz. 900.

Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.08.2018 r. o godz. 915.

Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.

 

 

  1. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.

 

  1. Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

Kryterium 1: Cena Kc - 90 %

Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem:

 

L = C najniższa/C badanej oferty x 90


(najniższa cena łączna - maksymalna ilość punktów 90)

 

Kryterium 2: Termin dostawy Kt - 5 %

 

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu w terminie do 3 kalendarzowych od telefonicznie otrzymanego zamówienia uzyskają , w niniejszym kryterium, ocenę - 5 pkt.

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu w terminie do 6 dni kalendarzowych od telefonicznie otrzymanego zamówienia uzyskają , w niniejszym kryterium, ocenę - 0 pkt.

 

Kryterium 3: Jakość - kaloryczność Kjk - 5 %

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu o kaloryczności powyżej 18,5 MJ/kg otrzymają w niniejszym kryterium ocenę oferty - 5 pkt,

Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu o kaloryczności od 18,0 - 18,5 MJ/kg otrzymają w niniejszym kryterium ocenę oferty - 0 pkt, natomiast

Uwaga! Oferty, które zostaną złożone na dostawę peletu o kaloryczności poniżej 18 MJ/kg, Zamawiający uzna za niezgodną z SIWZ oferta taka będzie podlegać odrzuceniu.

ocena oferty = Kc + Kt + Kjk

 

Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie złożona prawidłowo, nie zostanie odrzucona i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania kryterium cena oraz kryterium termin dostawy i kryterium jakość- kaloryczność. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.

 

  1. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt. 13.3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.

  2. Zamawiający poprawia w ofercie:

  1. oczywiste omyłki pisarskie,

  2. oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,

  3. inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

 

Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.

Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.

Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 06.08.2018 r.

 

 

 

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 06.08.2018.09.01.14_OGA_OSZENIE_dostawa_peletu_2018.doc 2018-08-06 09:01:14 65,5KB
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 06.08.2018.09.01.14_SIWZ_na_dostawA__peletu_na_sezon_2018-2019.pdf Po terminie otwarcia ofert 2018-08-06 09:01:14 555,6KB 17 razy
Udzielenie zamówienia
1 23.08.2018.11.59.33_2018_08_23_11_55_46.pdf 2018-08-23 11:59:33 345,7KB
Informacja z otwarcia ofert
1 22.08.2018.10.11.09_ProtokA_A__otwarcia.pdf 2018-08-22 10:11:09 262,0KB

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Anna Dziuba 06-08-2018 09:01
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Anna Dziuba 06-08-2018
Ostatnia aktualizacja: Anna Dziuba 23-08-2018 11:59