eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
DOSTAWA OPAŁU- PELETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM O JAKOŚCI MINIMUM DIN PLUS NA SEZON 2018/2019
-
Jezierzyce, dn. 06.08.2017r.
-
-
O G Ł O S Z E N I E
o przetargu nieograniczonym o wartości poniżej 221. 000 EURO
Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o.
Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76 - 200 Słupsk 059 811 25 75, 847 39 12, fax 059 847 39 20
ogłasza przetarg nieograniczony na:
DOSTAWA OPAŁU- PELETU DRZEWNEGO 6 I/LUB 8 MM O JAKOŚCI MINIMUM DIN PLUS NA SEZON 2018/2019
CPV 09110000-0 - PALIWO STAŁE - PELET
OBOWIĄZKOWY CERTYFIKAT DIN PLUS
ZNAK SPRAWY 6/AS/2017
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod w/w adresem lub pobrać ze strony internetowej: www.zgkjezierzyce.pl w zakładce BIP
Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w trakcie trwania umowy.
Okres obowiązywania umowy: 27.08.2018r. - 26.08.2019r.
1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
-
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki:
-
-
Posiadanie kompetencji lub uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
-
Posiadanie zdolności technicznej lub zawodowej- zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
-
że wykonał w okresie pięciu ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa odrębne kontrakty - umowy na dostawy peletu jakością, rodzajem i zakresem zbliżonym do przedmiotu zamówienia, (kaloryczność minimum 18,0 MJ/kg) każdy o dostawie nie mniejszej niż 200 t każdy. Zamawiający zastrzega sobie prawo potwierdzenia wiarygodności i autentyczności przedstawionych referencji - poświadczeń. W przypadku zrealizowania minimum dwóch i/lub realizowania kontraktu/ów dostaw peletu dla Zamawiającego, Wykonawcy zwolnieni są z przedstawiania stosownych poświadczeń potwierdzających wykonanie lub wykonywanie takiego zadania. W takim wypadku Wykonawcy zwolnieni są z obowiązku udokumentowania należycie wykonanych pozostałych dostaw wskazanych w wykazie dostaw;
-
dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia --obowiązkowo Wykonawca winien posiadać minimum dwa aktualne certyfikaty jakości, tj. obowiązkowy DIN PLUS dla oferowanego peletu 6 i/lub 8mm oraz dodatkowy, innej niezależnej, minimum krajowej, jednostki certyfikującej niż dla DIN PLUS, potwierdzający powtarzalność jakości oferowanego peletu FI 8mm.
5.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
5.4. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
-
w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia warunki określone w pkt 5.1. muszą być spełnione łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
-
ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie dokumentów załączonych do oferty, zgodnie
z formułą „spełnia - nie spełnia”.
Termin składania ofert upływa w dniu 22.08.2018 r. o godz. 900.
Oferty należy składać w Sekretariacie Zamawiającego.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.08.2018 r. o godz. 915.
Termin związania ofertą 30 dni od dnia otwarcia ofert.
-
Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert.
-
Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
Kryterium 1: Cena Kc - 90 %
Zamawiający wyliczy ocenę punktową danej oferty w kryterium cena zgodnie z niżej wskazanym wzorem:
L = C najniższa/C badanej oferty x 90
(najniższa cena łączna - maksymalna ilość punktów 90)
Kryterium 2: Termin dostawy Kt - 5 %
Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu w terminie do 3 kalendarzowych od telefonicznie otrzymanego zamówienia uzyskają , w niniejszym kryterium, ocenę - 5 pkt.
Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu w terminie do 6 dni kalendarzowych od telefonicznie otrzymanego zamówienia uzyskają , w niniejszym kryterium, ocenę - 0 pkt.
Kryterium 3: Jakość - kaloryczność Kjk - 5 %
Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu o kaloryczności powyżej 18,5 MJ/kg otrzymają w niniejszym kryterium ocenę oferty - 5 pkt,
Wykonawcy, którzy zadeklarują dostawę peletu o kaloryczności od 18,0 - 18,5 MJ/kg otrzymają w niniejszym kryterium ocenę oferty - 0 pkt, natomiast
Uwaga! Oferty, które zostaną złożone na dostawę peletu o kaloryczności poniżej 18 MJ/kg, Zamawiający uzna za niezgodną z SIWZ oferta taka będzie podlegać odrzuceniu.
ocena oferty = Kc + Kt + Kjk
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta będzie złożona prawidłowo, nie zostanie odrzucona i uzyska najwyższą łączną liczbę punktów wynikającą z zsumowania kryterium cena oraz kryterium termin dostawy i kryterium jakość- kaloryczność. W toku oceny ofert Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wszystkich wyników do dwóch miejsc po przecinku.
-
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz z zastrzeżeniem pkt. 13.3, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści.
-
Zamawiający poprawia w ofercie:
-
oczywiste omyłki pisarskie,
-
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
-
inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.
Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
Zamawiający zamieścił ogłoszenie w BZP w dniu 06.08.2018 r.
Załączniki do pobrania
Ogłoszenie do pobrania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | 06.08.2018.09.01.14_OGA_OSZENIE_dostawa_peletu_2018.doc | 2018-08-06 09:01:14 | 65,5KB | |
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
1 | 06.08.2018.09.01.14_SIWZ_na_dostawA__peletu_na_sezon_2018-2019.pdf Po terminie otwarcia ofert | 2018-08-06 09:01:14 | 555,6KB | 17 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | 23.08.2018.11.59.33_2018_08_23_11_55_46.pdf | 2018-08-23 11:59:33 | 345,7KB | |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | 22.08.2018.10.11.09_ProtokA_A__otwarcia.pdf | 2018-08-22 10:11:09 | 262,0KB |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Anna Dziuba | 06-08-2018 09:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Anna Dziuba | 06-08-2018 |
Ostatnia aktualizacja: | Anna Dziuba | 23-08-2018 11:59 |